4 Şubat 2016 Perşembe

Hangi Bebek Bezi?

Bebeğimiz doğduğu andan itibaren onun için en iyisini yapmaya çalışırız. Onun için en güzeline özeniriz. Maddi imkanlarımızı zorlar, en iyisini bebeğimiz yaşasın isteriz. 
Bebek bezinde de Anneler olarak en iyisini, en kalitesini seçmeye, bebeğimizin cildinin rahat etmesine gayret gösteririz. Ben bebeğim için ilk 3 ay prima premium care tercih etmiştim. İlk defa Annelik heyecanını yaşayanlar, tecrübesiz olduğumuz için ilk zamanlarda bebek bezini benim gibi çok harcar. Prima premium care ön kısmında yer alan sarı şerit bizi, bebeğimizin altının şuan kuru olduğu konusunda uyarır. Bebek altını kirletmeye başlayınca sarı şerit zamanla yeşil olmaya başlar. Böylece bebeğimizi rahatsız etmeden altının dolup dolmadığını rahatlıkla anlarız. 




Bebeğimin ilk 3 aylık döneminde hediye olarak molfix ve huggies bebek bezleri de gelmişti. Huggies yeni doğan bebek bezinin de ön kısmında bulunan 
sarı şerit aynı prima premium carier gibi bizi bu durumdan haberdar etmekte. Molfix bebek bezi de kullanım açısından güzel ve rahattı. Fakat molfix de sarı şerit göremedim. En azından bize gelen bebek bezinin öyle bir özelliği yoktu. Piyasada varsa onu da tam olarak bilemiyorum. Bebeğimin ilk 3 aylık dönemi bittikten sonra primanın yeşil paketine geçtik. Onun ön kısmında sarı şerit yoktu.

Fakat o da bizim çok işimizi gördü. Ben genellikle bir şeyi almadan önce çok araştırır, en iyi fiyata nereden alabilirim diye çok dikkat ederim. Malum devir ekonomi devri ve paranın gerçekten hiçbir değeri yok. Şuan da çalışmadığım için eşime ancak tasarruf yaparak destek olabiliyorum. Bebek bezinde kuruş hesabı yapıyorum. Yani bir paket bebek bezinde kaç adet varsa onu, o fiyata bölüp
bir adet bebek bezi ne kadar? diye hesaplıyorum. Primanın yeşil paketini kampanya dönemlerinde bir adet bebek bezini 0,36 kuruşa kadar bulabiliyordum. Maalesef şimdi 0,40 kuruştan aşağıda prima bulmak çok zor. Bebeğim şuan 7 aylık. Yaklaşık 5.aydan itibaren Canbebe comfort dry kullanıyoruz. Hepsiburada ve Hızlıal da 0,36 kuruşa buldum. Bu gayet iyi bir fiyat. Bim'in bebek bezini de araştırmıştım.
O bile pahalı gelmişti. Şuan canbebe comfort dry kullanıyorum ve memnunum. Açıkcası ilk başlarda bebeğimi rahatsız eder mi? diye düşünmedim değil. Fakat kullanınca iyi bir seçim yaptığımı anladım.

Sizin de kullandığınız bebek bezleri neler? Alırken nelere dikkat ediyorsunuz? Paylaşırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder