9 Haziran 2016 Perşembe

Chicco Mode Yükseltici Mama Sandalyesi

Bebeğim oturmaya başladığı ve ek gıdaya geçtiğimiz andan itibaren mama sandalyesi arayışına girdim. Mutfağımız küçük olduğu için büyük mama sandalyeleri bize göre değildi. Bir de dışarıda da rahatça miniğimi doyurabilmek ve bizim de rahatımız için portatif bir mama sandalyesi aramayı tercih ettim.

Önce tutumlu anne ve bebe cruz gibi annelerin ürünleri sattıkları yerlere baktım fakat bulamadım. Sonra e-bebekte en uygun fiyata chicco mode yükseltici mama sandalyesini buldum ve ocak, şubat gibi 120 liraya satın aldım. Şimdi ise baya pahalı olmuş. Fakat chicconun pocket lunch diye bir mama sandalyesi var, onun fiyatı daha uygun.

Benim size tavsiyem, taşınabilir bir mama sandalyesini tercih etmeniz. Muhakkak güvenlik önlemlerini de okumanızı rica ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder